נציב פניות ותלונות הציבור

נציב פניות הציבור הינו אדם שמונה בתוקף חוק זכויות החולה - התשנ"ו – 1996 ע"י מנהל המוסד הרפואי, במטרה לאפשר קבלת פניות מקהל המטופלים ומהציבור הרחב לגבי שאלות המתעוררות בנושא הסדרי העבודה והתנהלות צוות ביה"ח וקיום זכויות המטופל במוסד. נציב הפניות הינו נציגו של מנהל ביה"ח שקשוב לפניות הציבור.
 
תפקידו של הנציב:
 
  1. מתן ייעוץ וסיוע למטופל ולבני משפחתו בקשר למימוש זכויותיו.

  2. קבלת תלונות של מטופלים, בדיקתן, טיפול בהן ומתן משוב לפונה.
 
לשם כך, הוצבו בכל מחלקה תיבות המיועדות לפניות ולתלונות (הן באגף הפתוח והן באגף הסגור). כמו כן ישנה תיבה בבניין הכניסה לביה"ח (בניין ההנהלה).
 
במרכז לבריאות הנפש מעלה הכרמל, מונתה וועדה לטיפול בפניות ותלונות הציבור.
יו"ר הועדה – ד"ר שיפרה שבת.
חברים בוועדה – 
 
ניתן לפנות הן בכתב והן בעל-פה:
 
  • כתובת למשלוח פניות בדואר: לידי יו"ר וועדת טיפול בפניות הציבור - ד"ר שיפרה שבת המרכז הרפואי לבריאות הנפש מעלה הכרמל, רח' האלה 17  טירת כרמל.

  • במייל: SHIFRA.SHABAT@PSMH.HEALTH.GOV.IL

  • צור קשר - באתר ביה"ח

  • במקרים דחופים ניתן לפנות ליו"ר הועדה בטלפון:
כל פנייה זוכה להתייחסות מתוך רצון למציאת פתרון, אם על ידי מתן ייעוץ, שיחה אישית,
או העברת הפנייה לגורם האחראי.
עבור לתוכן העמוד